Avatar billede mobi2 Nybegynder
20. marts 2006 - 22:33 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Refresh parent_window fra popup window

Hej,
jeg har en lille hjemmeside kørende, hvor jeg nu har fundet på at lave et popup vindue, hvor man kan indtaste extra data om noget.
Det jeg så har indtastet, gemmes til en sql database. Jeg har brug for at se det extra data på den oprindelige side jeg kom fra, når jeg lukker mit popup vindue ned igen.
Derfor vil jeg gerne have denne side til selv at refreshe, uden at jeg selv skal gøre noget. Jeg ved godt at man bare kan trykke F5 eller vælge noget andet på siden, men jeg er i bund og grund doven  når det gælder data der skal arbejdes med :)

Er der nogen der har en nem løsning til dette vil jeg sætte super meget pris på det.
Avatar billede roenving Novice
20. marts 2006 - 22:48 #1
Lige før den lukker:

opener.location.reload(true);
Avatar billede mobi2 Nybegynder
20. marts 2006 - 23:35 #2
altså i popup vinduet ikke??
Jeg vidste det var en nem løsning, jeg kunne bare ikke selv finde det....
Avatar billede roenving Novice
20. marts 2006 - 23:37 #3
Jo !-)
Avatar billede mobi2 Nybegynder
21. marts 2006 - 01:12 #4
Super :) Takker for hjælpen.
Avatar billede mobi2 Nybegynder
21. marts 2006 - 01:13 #5
Hov... du skal lige svare så jeg kan give de 200 point :) ?
Avatar billede ducks Nybegynder
21. marts 2006 - 02:46 #6
200 ?!? :|
Avatar billede roenving Novice
22. marts 2006 - 01:27 #7
Ja, behold selv langt de fleste af dine point, for svaret kan vist ikke snige sig i nærheden af mere end en 15-20 point !-)

Velbekomme '-)
Avatar billede mobi2 Nybegynder
22. marts 2006 - 09:26 #8
jeg er stadig taknemlig for det hurtige svar, så vi deler :D
Avatar billede roenving Novice
22. marts 2006 - 16:13 #9
Tak for point ;~}