Avatar billede chatonline Nybegynder
18. marts 2006 - 21:56 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Søger fælles banner for 4 hjemmesider

Hej..

Jeg søger et fælles banner for disse sider:
Polo-Tuning.dk
SkySkraber.dk
IceForum.dk
OdensePokerKlub.dk

Hvor der kort er en lille beskrivelse af hvad hjemmeside og flot grafik. Banneret skal kun gå til en side og det er SkySkraber.dk

Der må gerne være noget fed grafik og cool tekst.

Det skal være i størrelsen 468 x 60
Avatar billede lp-freak Nybegynder
18. marts 2006 - 22:44 #1
Er det jer selv der har lavet det forum? har nemmelig set det på script.dk så syntes det er usmageligt hvis det er det i har taget og fjernet copyright og tilmed skrevet jeres eget navn. håber virkelig det er dig der har lavet det..
Avatar billede lp-freak Nybegynder
18. marts 2006 - 22:47 #2
Avatar billede chatonline Nybegynder
19. marts 2006 - 10:16 #3
Ip-freak, hvis du nu lod vær med at ødelægge min tråd her og kiggede på mine kilder, så står der faktisk at det er lavet af jajb.
Avatar billede lp-freak Nybegynder
19. marts 2006 - 12:45 #4
Jeg mener at da jeg downloadede det her forum en gang, stod der i readme filen at man ikk måtte fjerne det copyright, der stod i bunden. Men kan selvfølgelig huske forkert.
Avatar billede chatonline Nybegynder
19. marts 2006 - 13:00 #5
IP-freak den version jeg har hentet stod der kun at linierne øverst i deres script skulle forblive og det har jeg gjort. Jeg har dog ændret en del i scriptet, som Jajb intet har med at gøre.

Er der ingen der har lyst til at forsøge sig med et animeret banner
Avatar billede lp-freak Nybegynder
19. marts 2006 - 13:06 #6
Okay er jeg ked af.
Men kan du ikke lige forklare lidt nærmere? skal du bruge 4 bannere eller bare 1 banner og så køre du selv ideen videre?
Avatar billede chatonline Nybegynder
19. marts 2006 - 13:14 #7
Det er bare i orden IP-freak :-)

Jeg skal sådan set kun bruge et banner, hvor der rotere 4 forskellige sider inden i. En side med:
Bodybuilding - SkySkraber.dk
Poker - OdensePokerKlub.dk
Polo 2 - Polo-tuning.dk
Auto hi-fi - IceForum.dk

Altså hvis man kan sige 4 små bannere i et banner.
Avatar billede lp-freak Nybegynder
19. marts 2006 - 13:15 #8
okay. jeg skal gøre et forsøg! men skal lige vide, har du nogle ideer til farver mm.?
Avatar billede chatonline Nybegynder
19. marts 2006 - 13:19 #9
Det er jeg glad for du vil. Nej ikke rigtig, måske noget der mindre om de 4 forskellige hjemmesiders logo.
Avatar billede lp-freak Nybegynder
19. marts 2006 - 13:20 #10
Hvad siger du til at jeg bare genbruger de bannere i har på nu? og så laver en gif fil hvor de skiftevis kommer ind.
Avatar billede chatonline Nybegynder
19. marts 2006 - 13:27 #11
Jo det ville være perfekt.. Måske en lille kort tekst på hvad banner så folk lige ved hvad det er. F.eks. IceForum.dk: Auto Hi-Fi
Avatar billede lp-freak Nybegynder
19. marts 2006 - 13:28 #12
Kan det vente til i aften? så vil jeg kigge på det der :D
Avatar billede lp-freak Nybegynder
19. marts 2006 - 19:52 #13
forslag 1: http://profil-teksten.dk/upload/images/version1.gif
forslag 2: http://profil-teksten.dk/upload/images/version2.gif

De lagger den første gang de køres igennem, men dette skylles at det jo er nogle store bannere. altså de fylder meget.
Og ville ikke ødelægge kvaliteten for at få det til at fylde mindre..
Avatar billede chatonline Nybegynder
20. marts 2006 - 09:10 #14
I størrelsen 468x60 tak :-)

Tror det bliver forslag et bare med en hurtigere skiftning.
Avatar billede lp-freak Nybegynder
20. marts 2006 - 15:05 #15
Avatar billede chatonline Nybegynder
20. marts 2006 - 15:24 #16
Pokkers den må max fylde: 20480

Kan du ikke bare lave det sådan at det bare skifter normalt. Uden nogen langsom forsvinden og det.
Avatar billede lp-freak Nybegynder
20. marts 2006 - 15:28 #17
Altså sådan pludselig skift? sådan bang bang
Avatar billede lp-freak Nybegynder
20. marts 2006 - 15:54 #18
Avatar billede chatonline Nybegynder
20. marts 2006 - 16:42 #19
Kan du få den ned under 20480, ellers kan jeg ikke bruge den. Danban tillader ikke mere .
Avatar billede lp-freak Nybegynder
20. marts 2006 - 17:33 #20
20480`?? er det 204,80kb??
Avatar billede chatonline Nybegynder
20. marts 2006 - 18:34 #21
20KB
Avatar billede lp-freak Nybegynder
20. marts 2006 - 18:35 #22
OMG en lorte udbyder du har så. Det var da utrolig lidt!
Avatar billede chatonline Nybegynder
23. marts 2006 - 16:15 #23
Ja, det er ret irriternede. Kan du lave den i 20KB?
Avatar billede lp-freak Nybegynder
26. marts 2006 - 01:26 #24
Nej detsvære det er simpelthen for lidt.
Avatar billede chatonline Nybegynder
14. juni 2006 - 21:14 #25
Stadigvæk ingen der kan lave det?
Avatar billede hoeks Nybegynder
14. september 2006 - 14:37 #26
Tvivler på, at du får en til at lave et banner der indeholder animationer i den størrelse der og som samtidig skal fylde under 20kb :S