Avatar billede goldenbaek Nybegynder
18. marts 2006 - 20:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvilket gratis virusprogram er bedst??

Hej.
Der findes jo masser af gratis virusprogrammer, men hvilke er bedst? Det er selvfølgelig bedst at have mere end et kørende men hvilke bør jeg vælge for at være beskyttet bedst?? Har hørt at AVG skulle være ok....
VH
Jesper...
Avatar billede hcma Novice
18. marts 2006 - 20:35 #1
tag et af dem Spywarefri.dk anbefaler
Avatar billede hcma Novice
18. marts 2006 - 20:36 #2
Avatar billede hcma Novice
18. marts 2006 - 20:38 #3
og det er IKKE bedst at have flere kørende.
Hav et liggende og lav så af og til en onlinescanning
Avatar billede kandreak Nybegynder
18. marts 2006 - 22:36 #4
til onlinescanning er denne rigtig god synes jeg.
http://dk.trendmicro-europe.com/enterprise/products/housecall.php
ellers har www.norman.com flere gode værktøjer til at fjerne virus mm.
Avatar billede arlet Juniormester
19. marts 2006 - 10:23 #5
Avast virusscanner er freeware, men har mange ting bla. autoupdate, realtimescanning og mailscanning. Derudover en rigtig god support. Dette Antivirus prg. er på fuld højde med dem man køber, hvad angår effektivitet.
Så absolut "meget for pengene"

Der er også AVG, som du også kan læse mere om her:
http://www.arlet.dk/freewareantivirusprogrammer.htm

Jeg bruger selv Avast og jeg har ikke fortrudt at jeg smed norton ud..
Avatar billede rexa Nybegynder
27. marts 2006 - 17:32 #6
Bruger selv NORMAN og kan slet ikk anbefale der slet ikke efter den nye version ;)
AVG har jeg meget god erfaring med og tænker på at skifte over til AVG igen :D
Avatar billede ragnarg Nybegynder
29. marts 2006 - 01:31 #7
Jeg har brugt mange antivirusprogrammer, bla. panda og norton, men alle de virusprogrammer jeg har brugt har ikke virket optimalt og min computer blev inficeret. Men nu bruger jeg avg, og det har der aldrig været problemer med, og jeg har nu brugt det i 2 år, så det kan jeg klart anbefale. Sammen med det er det en god idé at bruge det program der hedder window washer, det fjerner små orme og coocies der ikke er brug for det! håber det er svar nok!
Avatar billede goldenbaek Nybegynder
05. marts 2007 - 00:19 #8
h
Avatar billede goldenbaek Nybegynder
05. marts 2007 - 00:19 #9
h
05. marts 2007 - 00:25 #10
Øhh - nå ?
Avatar billede hcma Novice
05. marts 2007 - 00:35 #11
begrundelse for at du accepterede dit eget svar !!
Avatar billede Bender531 Nybegynder
21. september 2010 - 19:34 #12
Jeg bruger i dag NOD32 som dog ikke er gratis, men det er så fordi jeg ikke rigtigt tror på at et gratis virus program kan måle sig med et købt program. I hvert fald ikke et af de gode.