Avatar billede ranger1 Nybegynder
18. marts 2006 - 18:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dato ved ændring

Jeg er helt ny i excel så hvordan laver man dette.
i celle a1 står summen af b2 til b10.
i celle a2 til a10 vil jeg så have dags dato hvis a1 bliver ændret
Avatar billede mrjh Novice
19. marts 2006 - 11:24 #1
Prøv at checke nedenstående. Måske kan du bruge noget af det

http://www.eksperten.dk/spm/694781
Avatar billede ranger1 Nybegynder
19. marts 2006 - 14:46 #2
Jeg fandt selv ud af en formel som lyder sådan her

=HVIS(OG(C5<=0;C5>=0);"Indtast tal";IDAG())

Sætter man det i en celle bliver datoen indsat i et stort tal når der indtastes tal i C5 så skal man bare huske at ændre formateringen for cellen til at vise dato så gør denne formel det som jeg ønskede. håber det kan hjælpe andre med en så simpel løsning
Avatar billede kol Nybegynder
19. marts 2006 - 15:59 #3
Selvgjort er velgjort.

Hilsen KOL