Avatar billede badedyr Nybegynder
02. maj 2001 - 22:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Formularer og forespørgsler POINT INTET PROB!!!

Jeg skal afleverer projekt og sider med en DB i acces 2000 jeg ikke kan få til at virke =( Jeg skal have lavet formularer til den så man kan søge i den. Det er en DB over medarbejdere og den er temlig simpel. Jeg kan uploade den eller maile den til dig hvis du vl se på det! Jeg har 4000 point jeg gerne vil give for det hvis du kan lave et webinterface til den også i ASP!

Men hvis du er intereseret må du gerne reply på det her spm og jeg vil skrive flere informationer! Det skal være færdig i nat =(
03. maj 2001 - 08:07 #1
Utroligt så travlt folk havde i nat...
03. maj 2001 - 08:13 #2
Men hvis det er for sent at svare, så luk venligst spørgsmålet :o)
Avatar billede darkhero Nybegynder
04. maj 2001 - 18:18 #3
jeg vil gene lave det.. men det er vist for sent nu :o(
Avatar billede badedyr Nybegynder
05. maj 2001 - 15:37 #4
Ja det er for sent, og jeg skal nok lukke spm nu. Undskyld ulejligheden.