Avatar billede dm4ever Nybegynder
02. maj 2001 - 21:22 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

installering af riva tnt2

Hej !
Har købt en brugt web-tech 60 pc´er som har et skod grafikkort ( sis ) som sidder onboard
har købt et rivatnt2 32 mb pci kort
Kan jeg sætte det i og bruge det uden at flytte på jumpere osv. ??????????????????
Avatar billede milo Nybegynder
02. maj 2001 - 21:24 #1
ja
Avatar billede tets Nybegynder
02. maj 2001 - 21:27 #2
Ja det burde du kunne uden problemer... Skærmkort som sidder onboard slår næsten altid selv fra hvis man sætter et andet skærmkort i computeren...
Håber at det var et godt nok svar...
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. maj 2001 - 21:28 #3
hvis det er onboard, som det er i dit tilfælde, skal det andet grafikkort slås fra i kontrolpanel>system>fanebladet enhedshåndtering. derfra skal det så slettes.

har selv gjort det samme.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. maj 2001 - 21:29 #4
ps: onboardgrafikkortet er naturligvis det der skal slås fra.

tets> jeg var nødt til at gøre det manuelt.
Avatar billede milo Nybegynder
02. maj 2001 - 21:33 #5
Hans spørgsmål går på, om han skal indstille på jumpere.(osv. må betragtes som andet hardware konfiguration) Nej det skal han ikke. Ergo er mit svar fint. :)
Avatar billede milo Nybegynder
02. maj 2001 - 21:35 #6
Hvorfor afviser du mit svar???? Jeg har svaret på det, og mit svar er rigtigt!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. maj 2001 - 21:37 #7
ja er virkelig også et intelligent svar!!!! duhhhhhh
Avatar billede jammerlab Nybegynder
02. maj 2001 - 21:38 #8
Hva hvorfår får milo ikke nogen point?
Han svarede da først... og det var rigtigt...
Avatar billede milo Nybegynder
02. maj 2001 - 21:38 #9
ezzuk, har ikke noget med det at gøre. Har du set fx hvordan selveste erikjacobsen har fået mange af sine points? Han har fx bare givet et link til en side, kort og godt. Mit svar er rigtigt, han fik svar på det han skulle. Ergo burde jeg ha fået de points !
Avatar billede nobob Nybegynder
02. maj 2001 - 21:49 #10
milo burde få pointene, han svarede først, sådan en som dig (dm4ever) burde bortvises fra eksperten, da milos svar er lige så godt som tets.
Avatar billede milo Nybegynder
02. maj 2001 - 21:53 #11
nemlig. hvis han ville have uddybet svaret, sku han ha skrevet det i spørgmålet !!! Eller evt. lige have lavet en kommentar efter. Så ville jeg med glæde hjælpe yderligere. Men jeg svarede perfekt på hans oprindelige spørgsmål.
Avatar billede milo Nybegynder
02. maj 2001 - 21:58 #12
ezzuk, så forlanger en undskyldning for din kommentar:
\"ja er virkelig også et intelligent svar!!!! duhhhhhh\"

;)
Avatar billede milo Nybegynder
03. maj 2001 - 02:47 #13
stilhed...dammit
Avatar billede jammerlab Nybegynder
03. maj 2001 - 07:45 #14
Argh det kan han ikke tilade sig!