Avatar billede kreinoee Nybegynder
16. marts 2006 - 13:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

converter char * til int i c

Jeg har et lille problem som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med.

jeg har en funktion som som sådan ud: void navn (void *arg).
Det den modtager er en string som kun indeholder et enkelt tegn som er et heltal, mit spørgsmål går så på, hovrdan for jeg lavet denne *arg om til en int.
Avatar billede arne_v Ekspert
16. marts 2006 - 13:27 #1
atoi
Avatar billede arne_v Ekspert
16. marts 2006 - 13:28 #2
Avatar billede kreinoee Nybegynder
16. marts 2006 - 13:56 #3
Super, tak for hjælpen, og tak for du aldrig bliver træt af at svarer på os nybegynderes spørgsmål. I øvrigt god artikkel, har faktisk aldrig opdaget at der var artikler på siden også, men det ved jeg nu, så vil prøve at gå lidt igennem og se om der skulle være andre interesante.

Giv et svar hvis du vil have point.
Avatar billede arne_v Ekspert
16. marts 2006 - 14:04 #4
svar