Avatar billede woffer Nybegynder
02. maj 2001 - 16:55 Der er 7 kommentarer

Outlook express starter men svare ikke hvorfor? (Haster)

Når jeg starter outlook Express går der lang tid før programmet starter og når det endelig starter med startbillede går der et øjeblik og så svare det ikke hvad kan der være galt?
Avatar billede holger88 Nybegynder
03. maj 2001 - 14:57 #1
hvilket win har du i
Avatar billede woffer Nybegynder
04. maj 2001 - 07:39 #2
Win 98 SE
Avatar billede s_svane Nybegynder
04. maj 2001 - 10:05 #3
er du koblet op med fast forbindelse, eller ringer du op med modem ?
Avatar billede woffer Nybegynder
04. maj 2001 - 16:35 #4
Jeg er koblet op med fast forbindelse og den har aldrig brokket sig pga fast forbindelse.
Avatar billede mortenka Nybegynder
04. maj 2001 - 16:40 #5
Prøv at køre en scandisk samt evt. defragmentering af dit C drev..

Det kan være en fejl i filen eller på harddisken.
Avatar billede holger88 Nybegynder
04. maj 2001 - 23:54 #6
http://www.microsoft.com/ms.htm prøv at downloade den for det kan være at den mangler et par filer
Avatar billede tschaefer Nybegynder
20. januar 2002 - 21:36 #7
Jeg har haft lignende problemer, det skete, når jeg var for utålmodig:

Jeg havde ikke gemt min adgangskode, og hvis jeg tastede den ind og trykkede på OK for at hente emails før Outlook express var helt færdig med at starte(den loader jo et stykke tid), så gik det galt. Problemet forsvandt, da jeg opdaterede til ny outlook express version sammen med IE6.

Hvis Du har gemt adgangskode og har fast forbindelse, kan det være, at det går for stærkt for Outlook Express...