Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
14. marts 2006 - 00:05 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

P2P styring/blokering

Findes der software eller hardware som der effektivt kan styre, monitorerer P2P og andet trafik????  ikke bare via porte, men måske ved at sniffe på pakkerne og på den måde finde ud af hvad det er for en pakke?  Det skal gøres ved en gateway, som er udgang til internettet.

Gerne lige fra helt billige løsninger til de helt store pakker til mange penge.... Bare det er noget der virker!

Har selv kikket lidt, men det er svært at bedømme om det nu også er noget der virker!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
14. marts 2006 - 00:20 #1
Er ikke klar over om det er sådan noget du efterlyser?

http://phoenixlabs.org/pg2/
Avatar billede inglenook Praktikant
14. marts 2006 - 02:18 #2
tjek RTGuardian fra FaceTime. Den sidder paa din internet gateway og det virker !
http://www.facetime.com/solutions/p2pcontrol.aspx

/Kent
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
14. marts 2006 - 12:40 #3
Kender du nogle priser på RTGuardian??  og hvem der evt forhandler den????
Avatar billede inglenook Praktikant
14. marts 2006 - 13:04 #4
Jeg kender deres salgschef i England. Jeg skal spoerge ham om de har nogle forhandlere i DK og vende tilbage.
Avatar billede inglenook Praktikant
15. marts 2006 - 19:50 #6
http://www.rantek.dk er distributoer i Danmark. Proev at kontakte dem.
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
16. marts 2006 - 14:19 #7
Hej Tak for hjælpen...... tror måske det går hen og bliver en Zyxel Løsning. Har du selv erfaring med dette produkt????
Avatar billede bjuhl Nybegynder
17. marts 2006 - 10:27 #8
Ja.
Ud over jeg selv bruger den, så sælger jeg den også til mine større kunder.
5 klienter og opefter.

Du skal dog stadig have et antivirus program på klienterne.

Zywall kender ikke alle virusdifinisioner, kun de nyeste og farligste.
Til gengæld er IDP meget fed.
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
21. marts 2006 - 09:48 #9
Kan man købe den kun med IDP  (P2P) styring, og hvad koster den om året??
Avatar billede bjuhl Nybegynder
21. marts 2006 - 12:02 #10
Nej, Antivir og IDP følges ad.

Prisen er omkring 1800,- + moms om året
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
21. marts 2006 - 13:48 #11
har du evt en webside hvor man kan købe det og hvad kostere en zyxel 35 inkl turbokort?
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
21. marts 2006 - 13:54 #12
Gerne af dig : )
Avatar billede bjuhl Nybegynder
21. marts 2006 - 18:00 #13
Ved ikke lige hvad den koster. Prøv edbpriser.dk
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
23. marts 2006 - 11:29 #14
Lige en sidste!!!! vedr. p2p  kan man lave en prioitering / båndbredde styring af den type trafik uden at lukke for det??
Avatar billede bjuhl Nybegynder
23. marts 2006 - 11:48 #15
Ja, Zywall har båndbreddestyring.