Avatar billede midas_dk Nybegynder
13. marts 2006 - 21:37 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Logo til hobby-CMS

Jeg er i gang med at lave mit eget amatør-Content Management System, som jeg efterhånden synes fortjener sit eget logo. Et CMS-system bruges til at rette indhold på hjemmesider via internettet, til dem af jer der ikke måtte vide dette allerede.

"Systemet" kalder jeg EZDC (Easy Digital Content).

Jeg kunne godt tænke mig et logo, der kan bruges på forskellige måder, så man f.eks. havde en udgave kun med teksten "EZ", et andet med "EZDC" og måske nogle helt tredje, fjerde eller femte kombinationer. Derfor skal det gerne være vektorbaseret og allerhelst i Illustrator-format, så jeg selv kan lege videre med det.

Jeg forestiller mig at logoet benytter nogle blålige toner, og at eventuel tilhørende grafik signalerer et eller flere af følgende "nøgleord": simpel, iteration, web, digital, indhold.
Hoved-udgaven af logoet skal være med teksten "EZDC" og eventuelt en tagline med teksten "as EZ as it gets".

Hjælp?
Avatar billede midas_dk Nybegynder
15. marts 2006 - 09:25 #1
Og jeg gentager - hjælp? Er der virkelig ingen, der gider tjene 200 point på at assistere en farvedum udvikler som mig?
Avatar billede wso Nybegynder
17. marts 2006 - 13:36 #2
hvor stort vil du have det og hvis du sender et logo allér noget du søger efter kan det godt være jeg vil lege lidt med det...

hilsen wso

p.s. skriv til wso_dk@hotmail.com med noget lidt mere konkret
Avatar billede midas_dk Nybegynder
18. marts 2006 - 12:00 #3
Som sagt ville jeg meget gerne have det vektorbaseret, så størrelsen betyder ikke det store.

Hvis du kigger på www.cafepress.com/ezdc kan du se mit ynkelige forsøg på selv at lave et logo. Der kan du også se de forskellige "slags" logoer jeg er ude efter. Men lad dig endelig ikke inspirere for meget af skrifttype eller noget - jeg vil gerne have et noget mere professionelt look ;-)
Avatar billede wso Nybegynder
20. marts 2006 - 13:12 #4
hmm den er svær men kigger lige på det lidt senere idag
Avatar billede midas_dk Nybegynder
20. marts 2006 - 13:14 #5
Det ville bare være kanon - takker!
Avatar billede wso Nybegynder
20. marts 2006 - 13:18 #6
np;) jeg lige fået en demoside op af en hjemmeside jeg ved at lave få en resturant der heder rendez vous

kig på den;)

husk det kun en demo så ikke det endelige resultat
Avatar billede wso Nybegynder
20. marts 2006 - 13:28 #7
du skal lige have linktet jo hehehe www.rendezvous.dk
Avatar billede wso Nybegynder
21. marts 2006 - 20:27 #8
jeg har lavet noget men tænkte på du har msn
Avatar billede midas_dk Nybegynder
22. marts 2006 - 08:51 #9
Hejsa - nej, jeg har ikke MSN.
Avatar billede wso Nybegynder
22. marts 2006 - 09:06 #10
en e-mail jeg kan sende det til så
Avatar billede midas_dk Nybegynder
22. marts 2006 - 09:08 #11
jannik punktum anker snawla gmail punktum com
Avatar billede midas_dk Nybegynder
30. marts 2006 - 18:26 #12
Hej igen - troede egentlig at jeg havde svaret, men exp gad åbenbart ikke registrere mit svar!?

wso: Jeg synes ikke rigtig dit logo opfylder nok af de krav, jeg nævner i opgaveformuleringen - og du havde såmænd ikke engang stavet EZDC rigtigt... Alt i alt tror jeg bare, jeg kører videre med det eksisterende logo, når nu der ikke har været mere interesse for at hjælpe mig.

Men tak for indsatsen, og jeg beklager at der skulle gå så lang tid inden jeg svarede!
Avatar billede wso Nybegynder
30. marts 2006 - 23:05 #13
det helt iorden hehe havde jeg ikke stavet det rigtigt heheh...
når men opgaven var også lidt svær syntes jeg, så inspiration var tabt....

det helt iorden du og hey dit logo er fedt så der ikke noget problem i det..