Avatar billede hacked Nybegynder
13. marts 2006 - 16:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cph-Metronet - gode / dårlige erfaringer

Er der nogle der har erfaringer med Cph-metronet? Er deres forbindelser stabile?
Grunden til at jeg spørger er, at jeg leder efter alternativer til diverse kendte mærker - tdc, cybercity, telia, ect.

De skriver:
Vi stræber efter at kunne leverer den højst mulige hastighed og samtidigt stabil. Vi garanterer dog ikke 8 mbit eller 24 mbit.

I princippet vil det jo sige at man kan ende med at få en forbindelse der ikke er særlig hurtig.

Erfaringer - og hvor hurtig er jeres cph-metronet forbindelse gennemsnitlig?
Avatar billede sorry Nybegynder
14. marts 2006 - 00:21 #1
Hej, jeg jeg har en 8/1 Mbit forbindelse hos Cph. Har haft den ca. 2måneder.
Den kører uden problemer, gennemsnit download er omkring 10 Mbit, @mail har indtil nu kørt fejlfrit, så jeg kan kun anbefale Cph.
Avatar billede hacked Nybegynder
14. marts 2006 - 00:30 #2
Øh - du skriver du har 8/1 men kan downloade med 10 - hvordan det??
Avatar billede sorry Nybegynder
14. marts 2006 - 01:09 #3
Ganske simpelt: fordi jeg får mere,end jeg betaler for :)
Avatar billede wesso Juniormester
14. marts 2006 - 09:14 #4
Hej jeg skal også have snart en ny forbindelse til mit nyt hjemme og skal oprette mig  hos nogen selskaber..

Har I link til metro hjemmeside, hvor man kan læse mere om deres internet forbindelser.
Avatar billede sorry Nybegynder
14. marts 2006 - 10:30 #5
Avatar billede hacked Nybegynder
14. marts 2006 - 13:45 #6
sorry: ok :) så må man håbe man er ligeså heldig som dig :P
Takker for info - læg et svar dem som vil have point.
Avatar billede sorry Nybegynder
14. marts 2006 - 15:10 #7
God vind.