Avatar billede johnbr Seniormester
13. marts 2006 - 11:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

lægge en powerpoint præsentation ud på hjemmesiden

Jeg har klavet en påowerpoint præsentation med stillbilleder-lyd og film, som jeg gerne vil have ud på min hjemmeside, men når jeg kopierer den, kommer lyden og filmen ikke med.

Hvad gør jeg forkert-  eller rettere, hvad skal jeg gøre for at få den lagt ind på min hjemmeside??
Avatar billede hmi Nybegynder
13. marts 2006 - 11:15 #1
uden at vide det, tror jeg ikke man kan få film og billeder i sin powerpoint præsentation ud på nettet så det kan afspilles... men er ikke sikker!
Avatar billede johnbr Seniormester
14. marts 2006 - 22:14 #2
Kan man gemme en powerpoint præsentation på en måde, så man kan brænde den på en cd, og derefter give den en anden til afspilning??
Avatar billede johnbr Seniormester
26. november 2006 - 18:39 #3
vil lukker