Avatar billede cemiza Nybegynder
13. marts 2006 - 09:05 Der er 7 kommentarer

USB - problemer

Microsoft IntelliMouse fungerer ikke. Og dog..... Knapperne virker, men markøren står stille (Intet lys i). Kan nogle gange tage stikket ud og sætte det langsomt i igen, så virker den i, nogle gange en tiendedel sekund, andre gange i 2 min og igen andre en hel dag. Ingen fejl i Enhedshåndtering. Har afindstalleret og genstartet uden effekt. Har i øvrigt også prøvet med andre mus, som heller ikke fungerer...
Avatar billede drgonzo Praktikant
13. marts 2006 - 09:13 #1
det kunne lyde som om dine usb porte ikke har det for godt.. har du prøvet med andre usb enheder, som ikke er mus?
Avatar billede haverslev Novice
13. marts 2006 - 09:17 #2
Avatar billede cemiza Nybegynder
13. marts 2006 - 10:42 #3
aarrrgghh...... troede ellers lige det hjalp. Den virkede upåklageligt, lige fra opstart og 5 min frem... øvøvøv. Og nej kun med andre mus.
De virker korrekt, men lyset og derved muligheden for at flytte markøren er dødt. Knapperne og scroll virker.
Avatar billede drgonzo Praktikant
13. marts 2006 - 10:43 #4
prøv en anden form for usb enhed.. det lyder desværre til at dine usb porte er stået af
Avatar billede cemiza Nybegynder
14. marts 2006 - 11:39 #5
De kan jo ikke være "døde" når den f.eks virker lige nu, Smiler.....
Kan det betale sig at skille pc'en ad?? det virker som om stikket er blevet "udvidet"
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. maj 2006 - 10:51 #6
Hallooo vi hjælper jo ikke for sjov, var det ikke en ide med noget respons :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. maj 2006 - 10:52 #7
Kan være din psu er på grænsen til at være for lille og usb i får strøm nok