Avatar billede suldrup Nybegynder
02. maj 2001 - 10:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

\"The handle is invalid\" + Compaq Management Agent

På forskellige Compaq Armada Laptops har vi installeret Win 2000. Samtidig skal der også installeres Compaq Management Agent. Når man så prøver at logge på for man fejlmeddelsen \"the handle is invalid\" og man kan ikke engang logge på som administrator. Hvis man starter op i fejlsikker mode kan man godt logge på. Når vi så afinstallere Management Agenten så virker det hele igen. Driverne er de nyeste og SP1 + prefix SP2 er lagt på. Bios og firmware er også nyest. Problemet er ikke opstået på alle laptops og på en enkelt laptop er fejlmeddelsen kommet efter efter lang tids brug og først efter brugeren er logget på, og så har brugeren ikke adgang til sine netværksdrev. Vi bruger også Notes 5.0 og den har forbindelsen til mailserveren.
Avatar billede aljtse Nybegynder
02. maj 2001 - 11:15 #1
Hej Suldrup

Hvis dette ikke kan hjælpe dig så skulle du måske prøve at ringe til Compaq helpdesk:

http://www.compaq.com/support/techpubs/customer_advisories/EM990423_CW01_1.html

Har du prøvet at installere den nyeste Compaq Management software på serveren?

Hilsen aljtse
Avatar billede suldrup Nybegynder
02. maj 2001 - 11:27 #2
Management Agenten er kun installeret på klienterne. Vi bruger en 3. parts \"SNMP-browser\" til at hente informationer.
Avatar billede suldrup Nybegynder
03. juli 2001 - 22:55 #3
Intet har virket, Compaq helpdesk kommer med standard svar som ikke virker. Jeg har selv fundet ud af at det tilsyneladende hjælper at reinstallere Management Agenten på klienten hver gang problemet opstår. Nu her i dag opstod problemet igen på en Armada med Win 2000. Jeg havde forsøgt at bruge Windows Update til at lægge SP2 på PC\'en, efter at have Windows Update har kørt i lang tid får jeg at vide, at der ikke er plads nok på harddisken til at tage backup af den forrige SP. Da jeg næste gang booter PC\'en kommer \"the handle is invalid\" frem igen..........Skumpaq
Avatar billede suldrup Nybegynder
03. juli 2001 - 22:55 #4
Jeg lukker sagen igen.