Avatar billede none_profit Nybegynder
09. marts 2006 - 23:47 Der er 2 kommentarer

Global asa fejl. Køre alt OnStart men ikke OnEnd

Hej jeg har haft Resin Server sat op til at køre sammen med IIS, men synes det blev ret irreterende i længden, specielt fordi jeg ikke på nuværende tidspunkt har brug for at køre dem sammen.

Jeg kunne ikke få dem koplet fra hinanden igen uden at ødelægge IIS, så jeg afinstallerede IISen og installerede den igen.
Det virker fint nok på nær en lille Asa fejl. IIS gider ikke længere køre mine OnEnd Subs, kun mine OnStart. De andre bliver bare ignoreret... Kan fejlen rettes, eller skal jeg til og lægge hele windows ind forfra ???
Avatar billede sur69 Nybegynder
10. marts 2006 - 00:10 #1
Har du lagt den sidste servicepack på, efter du installerede IIS'en?
Avatar billede none_profit Nybegynder
10. marts 2006 - 06:51 #2
Nej, jeg har aldrig kørt med service packs, hverken på IIS eller windows. I windows bruger jeg kun pack 1. Og min IIS har altid virket før