Avatar billede mzane Nybegynder
09. marts 2006 - 14:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette mere end 1 ark i excel og navngive dem.

Hej Eksperter!

Jeg har før udskrevet til Excel, men aldrig til 2 ark i samme dokument. Det jeg ønsker er at oprette 2 ark i ét excel-dokument, men ved ikke lige hvordan man får lavet ark nr. 2 og navngivet det.

Følgende giver ét ark i ét excel-dokument, hvor arket hedder det samme som sidens navn.

<%Response.ContentType = "application/vnd.ms-excel"%>
<table>
  <tr>
    <th>ID</th>
    <th>Navn</th>
  </tr>
<% HENTER DATA FRA DB OG LOOP'ER TIL RS.EOF %>
  <tr>
    <td><%=rs("ID")%></td>
    <td><%=rs("Navn")%></td>
  </tr>
<% LOOP %>
</table>

Hvordan får jeg lavet det sådan at jeg kan skrive til 2 forskellige ark i samme excel-document og navngivet begge ark?

Glæder mig til at høre fra jer.
1000 tak

Mzane
Avatar billede luzk Nybegynder
09. marts 2006 - 16:30 #1
Avatar billede mzane Nybegynder
10. marts 2006 - 11:10 #2
Det ser ud som om at det er derhen af hvad jeg skal bruge, men det kræver dog at officeXP er installeret på serveren.

Det kunne være rart med en løsning uden denne installation.

Er det mon muligt? Hvad siger I?
Avatar billede mzane Nybegynder
29. maj 2007 - 10:25 #3
Har fundet en anden løsning