Avatar billede calcio_x Nybegynder
08. marts 2006 - 22:54 Der er 8 kommentarer

Hvad skal et layout koste?

Jeg har lige læst et indlæg om priser på hjemmesider. Jeg vil gerne høre hvad I mener at man skal tage for et side layout, dvs. designet kun. Jeg programerer ikke selv da jeg kun har lidt forstand på HTML og CSS. Jeg laver primært et layout i Photoshop som bagefter kan laves om til en fuld funktionel hjemmeside.
Avatar billede websam Nybegynder
08. marts 2006 - 22:56 #1
Har du nogle eksempler du kan vise ?

/Websam
Avatar billede calcio_x Nybegynder
08. marts 2006 - 23:03 #2
Jeg har et par halvfærdige eksempler som man ikke rigtig kan bruge til noget. Jeg har da også lavet design i form af bannere og andet grafik til diverse hjemmesider. Det har jeg dog taget meget lidt for, 3-cifret beløb!
Avatar billede calcio_x Nybegynder
08. marts 2006 - 23:04 #3
Men jeg har dog ikke lavet en fuld side-design til nogen før. Er du da interesseret?
Avatar billede websam Nybegynder
08. marts 2006 - 23:06 #4
Nej jeg er ikke interesseret, men det er jo lidt nemmer at komme med et kvalificert bud hvis du havde noget at vise.

/Websam
Avatar billede calcio_x Nybegynder
08. marts 2006 - 23:07 #5
Haha... okay! Desværre! Ikke lige nu, men snart har jeg.
Avatar billede calcio_x Nybegynder
08. marts 2006 - 23:13 #6
Websam: Jeg kan se at du har en hjemmeside "Newage Dasign". Jeg vil gerne se noget af det du har lavet!
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
11. marts 2006 - 18:11 #7
priser afhænger af kvaliteten. jeg kender dog kun til udenlandske priser da jeg ikke kan finde danske designere der er gode nok til mine krav normalt, og hvis der nu skulle findes sådan en er prisen alt for dyr.

Priser ligger alt fra 100 til 500 dollars for en normal forside template, unikt design. og kan dog også overstige hvis det er helt specielt. kig feks lidt på sitepoint.com på deres forum
Avatar billede websam Nybegynder
11. marts 2006 - 19:30 #8
kasperjenden >> har du ikke nogle eksempler på det du har fået lavet udenlands ? Hvis jeg laver et layout ligger prisen typisk imellem 500 og 2000 kr. hvilket, for mit vedkommende er ok da jeg ikke er den store design haj, men mere koncentrer mig om programmering, designet kan jeg altid hente et andet sted.

/Websam