Avatar billede lyhne2 Nybegynder
07. marts 2006 - 10:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

er disse højttalere noget værd?

Hej Eksperter.

Jeg fik forleden Fakta's reklameavis. Der var et sæt højttalere, som egentlig var ret fede.
http://www.instoresolutions.com/product.php?id=68

Jeg er i gang med at samle en lavpris htpc, og overvejede så disse.
Er der nogen der har arfaringer med dem? eller andre gode råd, i den forbindelse.

Lidt læsning omkring dem:
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=1142&zoneid=1

På forhånd tak

Lyhne2
Avatar billede coversdk Nybegynder
07. marts 2006 - 15:38 #1
Kæft de er fed :P

men jeg har ikke finde den andre steder end der hvor du linker til :P
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
13. marts 2006 - 07:58 #2
Hehe..

Der var ikke mange kommentarer:-)

Coversdk-> Jeg lukker spg.. Men tak for kommentaren:-)

Lyhne2
Avatar billede kop Nybegynder
21. marts 2006 - 23:24 #3
Er disse højttalere noget værd . "det er dine øre der bestemmer".der er altid en god idee at få højtalere hjem på prøve så du kan høre dem hjemme hos dig selv ..1 ting er nede hos forhandeleren. (2) ting er at lytte på dem et par ugere hjemme hos sig selv.og her høre om det er til at holde ud at høre på. det er under alle omstændigheder en dårlig idee at købe højtalere fordi de ser fede ud    men det kommer også an på hvad du skal bruge dem til.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
21. marts 2006 - 23:37 #4
Det som kop siger er fuldstændig fremgangs måden INDEN et evtu. køb især når det gælder elektronick;) Det er næsten det samme jeg forslår folk der skal købe en Pc, tag et program og gerne et der skal bruge en masse rescusser med ned til forhandleren og sæt det i og se hvor meget det larmer og om det kører optimalt ect. og brug gerne feks. photoshop da der kommer både ens ram og hukommelse på overarbejde samt den HD der sidder i.

Personligt ville jeg ALDRIG købe elektronick og især ikke højtaler i nogle supermarkeder, da du i dette tilfælde da det jo er fakta skal selv sende varen ind for egene penge hvis der er noget der går i stykker på den.

Og du kan alså sagtens finde noget der er bedre og fedre både i lyd-kvalitet og ikke mindst designet.

M.v.h

pp

Forsat god aften gutter;)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
21. marts 2006 - 23:39 #5
Det med at sende varen ind der mente jeg ikke til fakta men til selve leverandøren af varen som fakta fortæller en hvem er de har fået det fra, sådan er somreglt når det gælder den slags køb.