Avatar billede kedelig Nybegynder
06. marts 2006 - 19:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

DVD-Shrink hænger

Hej.
Har brugt DVD-Shrink gennem længere tid til backup af - nåja, DVD'er :->
Det har fungeret gnidningsfrit lige til nu.
De eneste to ændringer for nylig på min pc er Windows XP's Update, der har sendt Media Player rygende ned og som jeg har reinstalleret OG at jeg har haft Daemon Tools installeret.
Daemon er afinstalleret (gik ud fra DVDShrink kløjs i drevbetegnelserne) og DVDShrink reinstalleret efter boot osv osv. men nu kan jeg ikke starte DVDShrink og hele systemet er ekstremt langsomt.
Nogen gode ideer?
2.4 GHz cpu, 1G RAM, XP Pro DVDShrink v. 3.2.0.15

VH,
Lars
Avatar billede coversdk Nybegynder
07. marts 2006 - 15:35 #1
er det kun når du bruger DVD shrink at systemet er langsom  ?
Avatar billede kedelig Nybegynder
07. marts 2006 - 22:29 #2
Jeps. Det er jo ikke nogen raket af en maskine, men den kører helt stabilt indtil det sekund, hvor jeg prøver at starte Shrink. Hvis jeg derefter f. eks. åbner Word tager det et minuts tid, før der sker noget på skærmen. Shrink figurerer IKKE på joblisten, men når jeg opgiver og prøver at lukke maskinen ned - hvilket også tager en hønsealder -insisterer den på at den liiiige skal lukke DVDShrink ned først! Men Shrink har altså hverken været synlig på skærmen eller i joblisten på noget tidspunkt!
_spooky_
VH,
Lars
Avatar billede coversdk Nybegynder
08. marts 2006 - 16:16 #3
okay... min computer er dårliger skal det lige siges :D

men det lyder underlig, er du sikker på at det er DVD shink der driller og ikke et andet prog, der går i konflikt med DVD shink, når det åbnes ?
Avatar billede kedelig Nybegynder
08. marts 2006 - 23:16 #4
Som sagt, Shrink har kørt klokke-stabilt lige til jeg opdaterede Media Player og installerede Daemon, så det er de eneste skyldige, jeg kan have mistænkt. Daemon er ude og Media Player er jo ikke så ligetil at komme af med - måske ender det hele som det plejer: reinstallation af Windows....
:->
Avatar billede coversdk Nybegynder
08. marts 2006 - 23:20 #5
hehe :P du kan tage en systemgendannelse ;)

Også i stedet for The Sh*t (Daemon tools), så bruge The GUD :D, som er Alchol 120%
Avatar billede kedelig Nybegynder
15. marts 2006 - 19:23 #6
Kan du ikke lige SVARE mig med din sidste kommentar i stedet for at sende den som kommentar??
VH,
Lars
Avatar billede coversdk Nybegynder
15. marts 2006 - 19:27 #7
øhhe jo :P
Hjalp det ?
Avatar billede kedelig Nybegynder
16. marts 2006 - 08:32 #8
Jah... mentalt... :-))))
Løsningen ligner FDISK og videre frem derfra... >knurre<
VH,
Lars
Avatar billede coversdk Nybegynder
16. marts 2006 - 14:05 #9
takker for pointene :D
Avatar billede kedelig Nybegynder
16. marts 2006 - 17:58 #10
Du var suverænt den af alle de svarende, der hjalp mig mest :-D
Avatar billede coversdk Nybegynder
16. marts 2006 - 22:34 #11
Det var da godt :P jeg er også den eneste der svarede :D hehe