Avatar billede cvpcvp Nybegynder
06. marts 2006 - 17:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Eclipse, SWT og OpenGL

Jeg har problemer med at sætte mit projekt korrekt op i Eclipse så det er muligt at lave et projekt hvori jeg kan udvikle OpenGL applikationer til SWT.

Jeg har hentet Eclipse
og det plugin der er til SWT openGL: http://www.eclipse.org/swt/opengl/

Men jeg har problemer med at få sat mit project op i Eclipse så jeg kan køre. f.eks. det eksempel man kan downloade sammen med openGL plugin'et.

Det ville være fint hvis det var muligt at få en step for step guide til hvordan jeg opretter projekter i eclipse så jeg kan udvikle openGL applicationer.
Avatar billede thomaswinterberg Nybegynder
08. marts 2006 - 18:10 #1
Jeg har nu ikke installeret pluginet. Men normal når man installerer et pluging kan man efterfølgende gøre:

File - New - other. Her kommer en liste med forskellige projekter du kan vælge. Kan du finde et projekt der relaterer til dit plugin ?
Avatar billede cvpcvp Nybegynder
09. marts 2006 - 08:11 #2
man kan ikke lave et desidered project med openGL.

Jeg har fået det til at virke ved at importere de 2 projekter der er (se ovestående link)

Og så tilføje de 2 projekter til min buildpath. Så virker det.