Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
06. marts 2006 - 16:40 Der er 6 kommentarer

Meget varmt på laptop skærm

Min Dell Inspiron, har jeg lige opdaget, er _meget_ varm på den nederste del af rammen på skærmen. Jeg ved ikke hvor længe det har været sådan, eller om det bør? være sådan, lagde bare mærke til, at den nærmest er brændvarm - men kun lige i midten på den nederste del af skærmrammen..

Kan det have noget at gøre med at strømsystemet måske er lidt anderledes her i Indien, hvor jeg bor? For den kører med en DK strømforsyning..
Avatar billede huset Praktikant
06. marts 2006 - 17:47 #1
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
06. marts 2006 - 17:53 #2
Nej, nu hvor du så fint har gjort opmærksom på det gør de nok ikke :)
Avatar billede huset Praktikant
06. marts 2006 - 17:58 #3
Det er vel kun fair at du er fair overfor dem der bruger tid på at hjælpe dig med dine probæemer
06. marts 2006 - 18:02 #4
47 stk. -> ny på min top 10 liste...
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2007 - 10:07 #5
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden
Avatar billede huset Praktikant
06. april 2007 - 08:11 #6
Ved at være tid til feedback?