Avatar billede cyberdad Nybegynder
06. marts 2006 - 13:19 Der er 7 kommentarer

Online WebShop

Hej.
er der nogen der har en ide om hvor jeg kan finde en skabelon til en WebShop ?
Der behøver ikke være online betaling, bare det er muligt at udstille sine vare med billeder.
:-) Cyberdad
Avatar billede webt Nybegynder
10. marts 2006 - 10:45 #1
Prøv at kigge på nogle af dem her:
http://hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/E-Commerce/Online_Catalogs/index.html

Mange af dem er ikke gratis (som så ofte med asp) men der er et par stykker kan jeg se fx:

http://www.duware.com/products/category.asp?iCat=13&nCat=E-Commerce

Hvis du har mulighed for PHP/mysql i stedet findes der et hav af gratis løsninger

Mvh
Martin
Avatar billede cyberdad Nybegynder
10. marts 2006 - 11:57 #2
:-) PHP og Mysql er også fint, jeg er bare ikke så skrap til det..
Men hvid det er lit at gå til, så er jeg Frisk på at prøve...
Såh hvis der er flere steder er de velkommen.
og Takker
Avatar billede webt Nybegynder
10. marts 2006 - 13:08 #3
Noget af det mest brugte open source php/mysql er osCommerce

http://www.oscommerce.com/

utroligt mange muligheder i systemet og "forholdsvis" let at opsætte

Mvh
Martin
Avatar billede cyberdad Nybegynder
14. marts 2006 - 08:40 #4
Fint. Takker.
Det ser ud til at være noget der lige skal bruges lidt tid på.
Men jeg tror det er noget der kan bruges.
:-) Dan
Avatar billede webt Nybegynder
14. marts 2006 - 10:12 #5
Ja men så ligger jeg da lige et svar :) glad for at kunne hjælpe.

Du skriver bare igen hvis der er mere, kan ikke love hurtigt svar men svar kan jeg love :)

Fortsat god dag
Martin
Avatar billede cyberdad Nybegynder
15. marts 2006 - 14:33 #6
Jeg tror vist at jeg har accepteret ?
Avatar billede webt Nybegynder
15. marts 2006 - 15:53 #7
Nej det er stadigt åbent,

for at acceptere skal du vælge mit navn
<---- derude

og så trykke acceptere så skulle den klare det

faktisk lidt usmart når der kun er et svar, men smart nok når der er flere svar at vælge imellem.

Mvh
Martin