Avatar billede freddyhansen Nybegynder
05. marts 2006 - 09:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Usb mus virker ikke efter genstart

Min PC virkede fint med alm tastetur samt en trådløs optiek USB mus, så fik jeg et sæt trådløs tastetur og mus, da jeg satte det til installerede det og alt kørte fint men da pc'en blev genstartet havde jeg ingen tastetur og mus jeg tog USB stikket ud og satte det ind igen så virkede det fint igen, men det skulle jeg gørre hvergang jeg genstartede pc'en,, så jeg satte det gamle tastetur og min gamle USB mus i igen men min mus vil ikke virke før stikket er fjernet og sat i igen efter genstart ,,så hvad kan jeg gørre for at få den til at virke igen uden at hvie stikket ud.
05. marts 2006 - 19:43 #1
Skrivebord - HøjreMusseTast på [Denne comp.] - Egenskaber - Hardware - Enhedshåndtering -
Mus og andre pejeredskaber - Fjern
(Andre USB enheder - Fjern

Og Genstart og la' XP selv finde og install drivers ...
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
06. marts 2006 - 15:59 #2
Det virker fint. Send et svar og du skal få dine velfortjenet point.
06. marts 2006 - 17:21 #3
Ping...

(Det var et [svar]...)
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
08. marts 2006 - 19:12 #4
Det var for tidligt nu virker den ikke igen
08. marts 2006 - 20:50 #5
... prøv et andet USB stik på PC'en - hvis muligt ?
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
09. marts 2006 - 05:16 #6
det er prøvet jeg har også prøvet med en anden optisk mus det er det samme
14. marts 2006 - 15:07 #7
Var lige ved at glemme denne...

I din BIOS - check om der er 'et eller andet' mht disable PS2 musseport ell. lign...