Avatar billede anetteogjesper Nybegynder
04. marts 2006 - 11:43 Der er 2 kommentarer

Hvorfor ikke nogle bogstaver?

Hej
Har lige uploaded oscom på www.bridalshop.dk og undrer mig meget over at den ikke kan skrive æ,ø og å hverken på siden eller i admin, hvordan ændrer jeg det?

Min anden side fungerer fint og jeg kan ikke se der er noget anderledes - www.cloe.dk

.... Jeg skal til at lave min side og kunne godt tænke mig et mere romantisk layout... nogen der har en ide eller et sted hvor jeg kan finde et?

mvh
Anette
Avatar billede robn Nybegynder
04. marts 2006 - 13:04 #1
prøv at ændre dine æ til æ
ø til ø og
å til å
så for du dine æ,ø og å på skærmen
tilsvarende Æ
Ø og
Å for de store bogstaver husk både &-tegn først og semikolon sidst.
Avatar billede anetteogjesper Nybegynder
04. marts 2006 - 15:38 #2
Jeg ved godt jeg kan gøre det, men jeg ville hellere have det bare fungerede, så jeg ikke skal huske på det hele tiden...