Avatar billede kabbak Professor
03. marts 2006 - 18:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er der flere som har Mail hos Tiscali

Jeg synes at Mail fra Tiscali kører ad H til.
På deres hjemmeside er Driftstatus siden væk og da jeg sendte en mail om det, kom dette tilbage.

- These recipients of your message have been processed by the mail server:
404@tiscali.dk; Failed; 5.2.2 (mailbox full)

Er der da overhovedet ingen der læser mail hos Tiscali mere, jeg mente jo at Tele2 havde købt det hele, men måske ikke Mailboksen med klager.

Er der andre der har lignende erfaringer med ejerskiftet. ?
Avatar billede mhauge Nybegynder
16. marts 2006 - 18:54 #1
Jeg læste lige at man skal bruge mail.tele2.dk som indgående server, og sin emailadresse som brugernavn, samme password som før.
Så skulle det gerne virke.
Avatar billede kabbak Professor
16. marts 2006 - 22:51 #2
jeg kan ikke få det til at virke, den popper op og spørger hele tiden om bruger og password.

mon ikke det er dette der er galt
http://driftstatus.uni2.dk/msg_1142074248.html
Avatar billede mhauge Nybegynder
16. marts 2006 - 23:06 #3
Det kunne godt tyde på det er det der er galt nu, men min far som er Tiscali kunde har haft problemer i ca 14 dage, fik at vide at det virkede ved ham at ændre til mail.tele2.dk og emailadresse som brugernavn.
Avatar billede kabbak Professor
28. marts 2006 - 15:20 #4
Det virkede ikke ved mig, men det gjorde det ved en kollega.

Måske virker det ikke ved mig, fordi jeg ikke har Tiscali som udbyder mere, jeg har ikke haft dem i de sidste 3 år, men beholdte min mail der.
Avatar billede pallesbhansen Nybegynder
06. juni 2006 - 10:58 #5
kabbak, jeg skriver her, fordi du er den eneste der kan ordne denne:
Du var en meget stor hjælp i spørgsmålet http://www.kandu.dk/Spg54354.aspx

Jeg er dog nu løbet ind i problemer, måske vil du hjælpe:
1. Mit antal af brugere er steget, så jeg er begyndt at indsætte extra rækker, og så går der fuldstændig kuk i det.
Måske kan du lave det sådan at man kan definere antal rækker, eller sider?
Ellers kan du bare lave ca 50% flere rækker?

2. Kan skråstregen være kraftig helt på skrå, så brugeren bare afkrydser sig selv ved en modsat streg (næsten som man gør nu, bare mere "veldifineret")
Det ideelle ville være en kraftig streg fra øverste venstre hjørne, og til nederste højre hjørne.

3. I øjeblikket farves lørdag og søndag grøn, kan man automatisk få helligedage med, eller kunne definere dem med musen, så helligdage farves (Hele vejen ned som lør-søn) måske med rød farve?

4. Jeg syntes ikke der automatisk sorteres alfabetisk i navnene, og gør jeg det selv, bliver de hveranden vandrette linier som have skygger i uorden så det ikke længere er hveranden.

Håber inderligt du har tid?
VH Palle Hansen