Avatar billede muffegris Nybegynder
03. marts 2006 - 13:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Betale rykker?

Lige et hurtigt og knapt så intelligent spm..
Hvis jeg har fået en 1. rykker og fristen for at betale den er overskredet med 3 dage, kan jeg så gå på posthuset og betale den?? Eller hvordan fikser jeg den?
Avatar billede spif2001 Nybegynder
03. marts 2006 - 13:56 #1
Der plejer at stå noget i stil med, at "Hvis du har betalt regningen inden modtagelsen af denne rykker, så ignorer den" - eller lignende.

Så så længe du ikke har modtaget den næste rykker, burde du kunne nå det, med mindre andet er angivet i den første rykker.
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. marts 2006 - 14:15 #2
jep, betal den og du vil med garanti aldrig høre mere for det ;-)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. marts 2006 - 14:31 #3
Mener også at ovenstående er rigtigt
Avatar billede soren_o Nybegynder
03. marts 2006 - 15:31 #4
Generelt er det rigtigt at du ikke vil høre mere til sagen, men er det det offentlige som du skylder penge skal du ikke regne med at slippe for at betale et nyt rykkergebyr. Hvis det f.eks. var vægtafgiften for din bil, så kunne du godt komme ud for at nummerpladerne alligevel blev fjernet - selv om du havde betalt. (I dette tilfælde opfordres man til at lægge en kopi af kvitering i bilruden for at undgå disse problemer). Skynd dig nu at få betalt.
Avatar billede muffegris Nybegynder
02. april 2008 - 16:00 #5
Lukker, fandt selv ud af det..
Avatar billede mobius6 Juniormester
02. april 2008 - 18:21 #6
det var flot