Avatar billede lulc Nybegynder
02. marts 2006 - 17:42 Der er 6 kommentarer

Fil skal downloades før billeder kan vises.

Hejsa.

Jeg har en kunde som jeg har lavet en hjemmeside for, og han klager over at han hele tiden skal "downloade" en fil for at kunne åbne pop-up-vinduet der indeholder billeder i galleriet. Jeg får det ikke. Jeg tror det er det der "ActiveX" ting. Men kan nogen af jer kigge på det og se om der skal installeres noget før i kan gå ind og se billeder under "galleri" på www.hagberg.dk ?
Han siger også: "Hvide bokse popper op omk. alt hvad musen rører…".

/Lucas
Avatar billede lulc Nybegynder
02. marts 2006 - 17:48 #1
(det skal lige siges at det er "foto" i ska' gå ind under, når i kører musen over "galleri".)
Avatar billede kimg Nybegynder
02. marts 2006 - 17:58 #2
Jeg kan ikke se noget problem.

Kim
Avatar billede fetmule Nybegynder
02. marts 2006 - 18:01 #3
HeHe, Jeg kender godt Jacob, har arbejdet en del sammen med ham, men det er en anden sag, her hos mig virker siden fint, uden problemer.
Hils Jacob fra mads i Esbjerg :-)
Avatar billede lulc Nybegynder
02. marts 2006 - 18:03 #4
Hehe.. Sjovt.. Han kender vist en del.

Jeg synes det er meget mærkeligt.
Jeg tænkte på om det evt kunne være hans version af explorer? Hvis den er gammel ville der vel være nogle misfunktioner ved nogle ting?
Avatar billede bentjuul Nybegynder
03. marts 2006 - 12:04 #5
Flot side, alt virker perfekt her, måske mangler kunden at opdatere sit system.
Avatar billede fetmule Nybegynder
28. august 2009 - 20:36 #6
Hvad blev der fundet en løsning?