Avatar billede minis39 Nybegynder
02. marts 2006 - 17:07 Der er 4 kommentarer

Problemmer med AVI filer

Hej..

Jeg har et lille problem med AVI filer på min pc.
når jeg prøver at afspille en avi i fil kommer den med programmet har udført en ulovlig handling og lukker programmet ned. dette sker også hvis jeg marker filen i en explorer.
jeg har mange film clip liggende og det er kun avi filer der giver problemmer, og det er alle avi filer.
flytter jeg avi filen over på min bærbar køre de fint.

Håber i kan hjælpe inden jeg går helt kold på min computer og skriver format C:
Avatar billede boxer Nybegynder
02. marts 2006 - 17:19 #1
Avatar billede coversdk Nybegynder
02. marts 2006 - 19:29 #2
jeg tror du mangler et prog, der hedder VLC Player, kan hentes her : www.videolan.org

:-D
Avatar billede minis39 Nybegynder
02. marts 2006 - 21:44 #3
det med videolan.org løste lidt af problemmet. nu kan jeg godt afspille dem men vær gang jeg kommer ind i en mappe med en avi fil går explorer stadig ned.
Avatar billede coversdk Nybegynder
03. marts 2006 - 15:34 #4
Det er enten fordi der er for mange filer der inde ELLLER også er det fordi der er en fejl med .avi filerne :P