Avatar billede bobbedude Nybegynder
02. marts 2006 - 11:58 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Replace ' ping tegn

Jeg har en script blok hvor jeg sætter scripts ind men når der er ' i virker det ikke og hvis jeg replacer ' kan man ikke bare copy/paste scriptet
Avatar billede tahoo Nybegynder
02. marts 2006 - 13:20 #1
du kan bruge replace funktionen i asp
Avatar billede bobbedude Nybegynder
02. marts 2006 - 13:30 #2
det hjælper jo ikke at jeg replacer ' til ´ for så kan man ikke copy/paste det
Avatar billede eagleeye Praktikant
02. marts 2006 - 16:53 #3
Er det i forbindelse med du gemmer i en database?

Normalt bar man problemet når man vil gemme i databasen, og så replacer man en ' med to '' i teksten man ligger i databasen, databasen laver så de to '' til et '. Så man skal ikke tænke på selv at replace tilbage igen når man vil udskrive fra databasen.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
03. marts 2006 - 13:00 #4
nåår oki det vil jeg lige teste ud
Avatar billede amikk Nybegynder
04. marts 2006 - 01:14 #5
Du kan også replace ' med ' og " med " og naturligvis omvendt når du henter data
Avatar billede bobbedude Nybegynder
20. marts 2006 - 08:04 #6
Eagle og Amikk smid lige et svar
Avatar billede amikk Nybegynder
20. marts 2006 - 11:04 #7
takker :-)
Avatar billede eagleeye Praktikant
20. marts 2006 - 19:18 #8
Ok her er et svar fra mig :)