Avatar billede aksma Praktikant
02. marts 2006 - 11:45 Der er 1 løsning

Outlook 2000 kan ikke arkivere mails fra exchange-server

Hej!

Jeg har nogle brugere, der anvender outlook 2000.
Når jeg forsøger at arkivere mails herfra, bliver dun de mails, der kommer fra afsendere, der ikke ligger på vor exchange-server arkiveret.
Tilsyneladende kører den en korrekt arkivering igennem, men næst dag er både mapperne og mails fjernet fra arkivmapper og tilbageført til den oprindelige mappe, der ligger på exchange.
Jeg har checket alle indstillinger og de er tilsyneladende korrekte.
Når jeg derefter forsøger at arkive fra en mappe starter outlokk arkivering op, men den arkiverer intet.

Er der nogen, der har et godt bud???

Aksma
Avatar billede aksma Praktikant
27. april 2007 - 12:55 #1
xxxxxxxxxxx