Avatar billede mc4you Nybegynder
02. marts 2006 - 11:22 Der er 4 kommentarer

Backup til windows 2000 server

Jeg skal bruge et godt og billigt backupsoftware til w2k server.  Det skal kunne sættes op til automatisk daglig backup på ekstern USB harddisk.  Hvad kan anbefales.  Det skal helst kunne downloades, da jeg skal bruge det i dag.
Avatar billede foralias Praktikant
02. marts 2006 - 11:36 #1
I vores firma har vi prøvet mange forskellige, både dyre og billige.
Det endte op med at vi købte DMUSBackup et forholdsvist ukendt stykke software.
Jeg ved ikke om du kan DL det, men du kan vist se noget på deres hjemmeside www.flenik.dk
Avatar billede cbm30 Nybegynder
06. marts 2006 - 15:33 #2
du kan bruge det medfølgende backup program. Det fungerer ganske udemærket
Avatar billede mc4you Nybegynder
24. april 2006 - 21:08 #3
->cbm30
Ja - det der følger med fungerer faktisk meget godt.  Kom med et svar hvis du vil have dine point
Avatar billede cbm30 Nybegynder
25. april 2006 - 08:00 #4
her er det