Avatar billede simit Nybegynder
01. maj 2001 - 14:14 Der er 5 kommentarer

Configurering

jeg har lige installeret den nyeste version af php og nu vil jeg configurer den(ændre timeout tiden), men der er ingen ini fil som der var til php3.
og så går jeg ud fra at det er iisconfig.exe jeg skal bruge men når jeg eksekvere den får jeg følgende fejl:
This application should be called only by the php installation software. You will need to manually configure IIS via the management console
Avatar billede simit Nybegynder
01. maj 2001 - 14:14 #1
- men hvordan gør jeg det???
Avatar billede bromer Nybegynder
01. maj 2001 - 14:19 #2
Jeg ved godt at det ikke direkte svarer på dit spørgsmål, men hvorfor har du valgt at bruge IIS. Jeg bruger selv Apache, og det er ikke for at bitche over IIS, men jeg har bare aldrig hørt nogle gode argumenter for at bruge den!!
Avatar billede simit Nybegynder
01. maj 2001 - 14:21 #3
jeg bruger apache men den fil ligger i min php mappe
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
01. maj 2001 - 14:32 #4
IIS er godt fordi det er så brugervenligt (typisk Micrsoft :)), men til php vil jeg nu også bruge Apache... og der \"har\" du jo også x:\\windows\\php.ini som er lige til at ændre i ...
Avatar billede simit Nybegynder
01. maj 2001 - 14:32 #5
nu har jeg orndet det :)