Avatar billede kanondreng Nybegynder
28. februar 2006 - 19:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

6230 i nokia ringetone

hejsa herinde
Har et spørgsmål angående 6230 i.
Har lagt nogle sange ind på mit 1 giga memory kort.
Og har valgt en sang der ligger derpå som ringetone.
Men hvorfor virker den kun på nogle personer der ringer , nogle gange bruger den den nokia tune selvom jeg kan se i rinegtoner at jeg har valgt den anden sang??
Links til gode 6230 i ting
28. februar 2006 - 22:30 #1
På telefonen har du jo den mulighed at dele dine kontakter op i forskellige "opkaldsgrupper", og deunder tildele en bestemt ringetone til hver gruppe af kontakter.
Og der kan det være at du har nogle af dine kontakter under en opkaldsgruppe der bruger "Nokia tune" som ringetone.

Prøv at gå ind i din kontakt-liste og find et af de numre der giver problemer, og tjek så "detaljer", udover din kontakts nummer kan der fx. stå "venner" eller "familie" hvilket angiver den tildelte opkaldsgruppe.

"Opkaldsbrupper" kan du administrere under menuen> kontakter> opkaldsgrupper.

Jeg håber det hjalp!

lidt 6230 ting:
http://www2.getjar.com/software/Nokia/6230
28. februar 2006 - 22:33 #2
ups, j havde ikke lige set at du skrev 6230 "i", -men det er sikkert det samme alligevel.
Avatar billede kanondreng Nybegynder
01. marts 2006 - 16:00 #3
hej
det hjælper ikke tror jeg har set efter og ingen er under de grupper.
men måske fordi jeg har et 1 giga kort i og mobil ikke rigtigt kan finde ud af det
Avatar billede kanondreng Nybegynder
01. marts 2006 - 19:17 #4
hvad hedder den sidste nyeste update til nokia 6230 i.
og koster det noget at få den
01. marts 2006 - 22:18 #5
Jeg ved det ikke, men jeg har hørt at man kan få firmwar'en opdateret gratis i en club-nokia butik eller en Nokia godkendt forhandler, hvis man er medlem af "club Nokia" -hvilket er gratis (jeg er selv medlem).
Avatar billede lucas2000 Novice
02. marts 2006 - 09:51 #6
Mener at have set den hedder 3.70, ved ikke hvad det koster :-(
Avatar billede lucas2000 Novice
02. marts 2006 - 10:18 #7
Klippet fra : http://www.mobildebat.dk/showthread.php?p=615847#post615847

Re: Softvare v3.70 til 6230i

--------------------------------------------------------------------------------

Changes/improvement made from MCU SW version 3.50 to version 3.70:
- GPRS:
- Restarting functionality improved when using GPRS
- Ending of RTSP connections improved
- Improvement for connection via Bluetooth or Infrared with a laptop
- SMS
- A confirmation beep is generated when a voice mail SMS is received if the call is ongoing
- WAP
- Support for SSL connection in EMCL3 improved
- SIM
- The default language (Hebrew) selection on the SIM card improved
- Improvement for Hebrew calendar (week view)
- Operator name list updated

Changes/improvement made from MCU SW version 3.40 to version 3.50:
- Call and network management:
- Improved negotiation between RM-MM-GMM
- Showing of Service Provider name improved when a specific network configuration is used
- MMS:
- Handling of pictures in MMS improved when receiving MMS from Samsung D500
- Email:
- Improved downloading of emails when using the IMAP settings foremail
- Menu item "Activate/Deactivate SSL" removed due to the functionality included in the email client
- XHTML:
- Page downloading functionality improved
- SIM:
- SIM Locked phone can be unlocked without having a SIM Card in the phone
- Java:
- Improvement when downloading the Midlet N3Aloader
- Default shortcuts for 4-way navigator key is not removed from shortcut list after user changes a shortcut to another application
- Improvement for starting up the phone
- Improvement when trying to open picture which has 2-bit error
- Selection of play lists improved in the music player
- Games can not be set as a shortcut for right selection key
- Ukraine: Improvement when showing kB unit in the gallery folder
- Improvement when trying to view a small images (< 11kB) in the Gallery
- Improved compatibility with Cark kit CK-7W
- Rights are update d when a ringing tone with interval constraints is activated
- Handling of operator logos improved when attempting to enter the operator logo menu
- Improved handling of Gallery, Music player and Camera after randomly pressing FFW and REW in music player
- Operator name list updated:

Changes/improvements made from MCU SW version 3.30 to version 3.40:
- Call and network management:
- Call waiting tone and SMS beep during a call are optimized for the users convenience
- SMS:
- Handling of SMS entering improved
- MMS:
- Improvement in editing new MMS during a open PDP context (FTP) via USB Cable
- Improvement when using MMS Video News
- Video MMS received form Samsung Z107 is displayed completely
- E-mail:
- Improvement in downloading the emails when using the IMAP settings for email
- The note ‘Sending failed’ is not shown if it is tried to send an email to 6 recipients
- WAP:
- Improvement in handling of Hebrew links
- Improvement when streaming from emblaze server
- Improvement when there is no WAP settings in the phone and the user tries to launch the browser with SIM ATK
- Improvement when the user ends browsing by pressing the end key
- HTML:
- Improved handling of Hebrew xHTML pages
- SIM:
- Correct SIM status during warm refresh, "SIM card registration failed" note is not shown on display when the user enters new MS
- Improved handling of a recorder using Italian
- Improvement when music tracks are changed in the music player
- Handling of display and keys improved when mounted in Carkit
- Russia: Improvement when showing e.g. kB unit in gallery folder
- USB is displayed correctly when the phone has been in carkit for a while
- Audio player is turned out when video screensaver is activated
- Improvement when rewinding and pressing fast forward randomly
- It is possible to set the text recognition language in the variant
- Configuration Showing of battery full indicator improved
- Play Tone level has been raised
- Theme download menu added
- USB data transfer: Theme stored on MMC can be opened and applied
- Screen saver: Improvement when after 3gp file is set as screen saver
- Pictures taken with Camera have the extension ".jpg" instead of.pg
__________________
Avatar billede kanondreng Nybegynder
02. marts 2006 - 15:16 #8
hej oki tak for det da smiler
hygge
Avatar billede kanondreng Nybegynder
02. marts 2006 - 15:16 #9
lukker spørgsmålet nu