Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
28. februar 2006 - 17:30 Der er 14 kommentarer

Internal Error 2755 110 ! Net Framerwork

Når jeg prøver at instalere Net Framework 1.1 Skriver den Internal Error 2755 110 ! Skriver noet mod C:\Documents&settings\Lokal instilninger\Temp\msfix.msi Ikke helt præcist. Jeg prøvede også at instalere MysQL Det skriver den det samme :(

V.H Jonas                Tak på forhånd
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2006 - 17:39 #1
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
28. februar 2006 - 17:49 #2
1. Right-click the Temp folder (typically C:\Documents and Settings\User Profile\Local Settings\Temp), and then click Properties.
2. Click Advanced.
3. Click to select the Encrypt contents to secure data check box. Click OK.
4. Install the .NET Framework.

Fatter ikke en skid --Encrypt contents to secure data --
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2006 - 17:54 #3
Jeg prøver lige selv :o)
Et øjeblik...
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2006 - 17:59 #4
Højreklik på mappen Temp.
Under fanen Generelt er det en boks der hedder Avanceret - klik på den.
Sæt flueben i boksen Krypter indhold for at sikre data.
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2006 - 18:03 #5
eller også skal fluebenet fjernes :o)

Der står:
RESOLUTION
Do not encrypt the Temp folder until after the .NET Framework Setup has completed.
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
28. februar 2006 - 18:06 #6
Det kan jeg ikke. Den er hel grå :?
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2006 - 18:09 #7
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
28. februar 2006 - 18:14 #8
Tror har fundet det:

dave  Report As Irrelevant
Written: 1/31/2005 2:41 PM
didn't solve my problem either. The folder was not selected for encryption.

Shahar  Report As Irrelevant
Written: 7/22/2005 3:23 PM
Just solved one where folder wasn't encrypted. I placed the installation files (.msi) in a subdirectory of the intended installation directory (c:\installhere\setup). Moved setup directory elsewhere - problem solved
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2006 - 18:21 #9
Ja, den burde kunne hjælpe :o) Lad os lige høre om det er løsningen.
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
28. februar 2006 - 18:50 #10
Nej desværre
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2006 - 19:01 #11
Hvad med den anden?
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2006 - 19:59 #12
Henter du det via windows update og har du alle andre opdateringer?
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
05. april 2006 - 22:55 #13
Ja henter via windows update. Ja har alt hvad der kan hentes til min Comp :) Undskyld tiden. Havde helt glemt det. Skulle på Ferie og flytte. Men den gør det endnu :=)
Avatar billede boxer Nybegynder
07. april 2006 - 10:47 #14
Ja, så er jeg også tilbage fra "ferie" :o)

Jeg har faktisk ikke andet at foreslå end dette:

Hent Net Framework herfra i stedet:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=262D25E3-F589-4842-8157-034D1E7CF3A3