Avatar billede xxx222 Nybegynder
28. februar 2006 - 09:41 Der er 1 løsning

Problemer med databasen

Hej,

Jeg er i forbindelse med tilretningen af min nye butik løbet ind i et problem.. browseren melder at der ikke længere er tildelt en database på mine .php filer, når jeg prøver at trække disse frem.

se evt. http://www.modeland.dk
Det er denne fejlmeddelse

Jeg håber nogen kan hjælpe mig, da jeg er lidt under tidspres og jo ikke kommer meget længere på denne måe

Det skal for god ordens skyld siges at jeg ikke har slettet databasen, den ligger stadig på serveren samme sted som før og under samme navn og det hele

Så mit spørgsmål er: hvordan får jeg rettet denne fejl op?

Mvh
Peter
Avatar billede xxx222 Nybegynder
28. februar 2006 - 10:20 #1
fik det løst selv.. lukket