Avatar billede superaab Nybegynder
26. februar 2006 - 19:47 Der er 2 kommentarer

kør - luk computeren

Når jeg trykker på start så mangler jeg "kør" og "luk computeren"
ikonerne de er helt væk. Jeg har prøvet at gå i egenskber for proceslinje og derefter i avanceret men der er de ikke. Jeg har prøvet at lave en systemgendanelse, det vil den heller ikke. Jeg har prøvet at geninstal. win xp men også uden held. Computeren virker ellers ok. Men jeg mangler "bare" komandoen kør så jeg kan prøvet at køre en sfc /scannow.
Er der kun at formater den om eller ?????
Avatar billede cyperjoe Nybegynder
26. februar 2006 - 20:02 #1
tryk på [windowstast]+[r] for at komme ind i kør...
Avatar billede winsys Nybegynder
01. marts 2006 - 17:37 #2
Er din computer koblet til et domæne? Hvis nej, så kan det være en lokal sikkerhedspolitik der forhindre adgangen. Prøv Start -> Controlpanel -> (Performance and maintenance) -> Administrative tools -> Local Security Policy

Verificer under User Configuration\Administrative Templates\Start Menu and Taskbar at 'Remove Run menu from Start Menu' og 'Remove and prevent access to the Shutdown command' er sat til 'Not configured'