Avatar billede eventium Nybegynder
26. februar 2006 - 18:36 Der er 3 kommentarer

USB 2.0 driver

Hej.

Med min nye computer har jeg USB 2.0, men den siger alligevel at den kører med den gamle, langsomme hastighed når jeg bruger den. Jeg ved ikke hvilket mærke den er. Kan jeg finde ud af det og finde en driver?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. februar 2006 - 18:42 #1
Hvis du kører XP, skal du lige opdatere med SP1 som minimum - allerhelst SP2.
Find begge her: http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold
Avatar billede oktober Nybegynder
26. februar 2006 - 18:50 #2
Vis du ikke har  mindst windows Xp SP1  så virker USB 2 slet ikke - du kan bare update dit windows system ! og så virker det i 90 % af tilfældende !
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
26. februar 2006 - 18:54 #3
Hvis din oprindelige Windows XP installation var uden SP1 og denne (eller SP2) er installeret senere, kan det være nødvendigt at slette USB-portene inde i enhedshåndteringen. De bliver så installeret igen når computeren genstartes, og så bliver den rigtige driver brugt...