Avatar billede mgrhansen Nybegynder
26. februar 2006 - 11:46 Der er 1 løsning

Apache2 Problem

Vi på et dansk Webhotel har fået problemer med at få startet vores Apache2 op igen...

Igår gik den, ned af ukendte grunde. Og vi kan nu ikke få den startet op igen.

Vi har forsøgt at genstarte computeren, reinstallere Apache2, hardware reset og en del flere ting.

Man får 500 dkr. hvis man kan få det til at køre. + 200 point.

Man skal kontakte via. Mgrhansen@Hotmail.com eller på MSN Messenger: Mgrhansen@GratisDesign.dk

Mange Hilsner
Mathias Hansen
Webdeveloper
Avatar billede mgrhansen Nybegynder
15. marts 2006 - 01:10 #1
lukket