Avatar billede andreas.s.l Nybegynder
26. februar 2006 - 01:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ZoneAlarm Internet Security Suite

Jeg har et problem med ZoneAlarm Internet Security Suite.

Problemet er at hver gang jeg prøver at connecte til mIRC (En chatklient, www.mirc.com ) skriver den: (01:12:46) [ Blocked by Zone Labs Security ]

Jeg er kommet så langt, at jeg har fundet ud af at det må være noget med portene at gøre, men problemet er at jeg ikke kan finde det sted hvor jeg skal åbne porten, og at jeg ikke ved hvilken port der skal åbnes. (Jeg tror det er 6667)

Håber der er en haj til ZoneAlarm der kan hjælpe mig. :)

Mvh. Andreas
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
26. februar 2006 - 13:39 #1
Prøv at gå i IM Security - Settings - Advanced og fjern fluebenet ved Block IRC.
Avatar billede andreas.s.l Nybegynder
26. februar 2006 - 15:25 #2
Jeg har også lige selv set det, men tak for hjælpen. :)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
26. februar 2006 - 15:31 #3
Okay, tak for point alligevel :)