Avatar billede xxx222 Nybegynder
23. februar 2006 - 13:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Topbanner / logo til smykkebutik

Kære brugere,

Jeg er i opstartsfasen mht. opstart af min egen smykkebutik. Jeg mangler i den forbindelse et flot og professionelt topbanner/logo til min shop.

Det skal opfylde følgende kriterier:

* Moderne og rettet til målgruppen 12-25år (primært piger)
* Der må gerne gøres brug af pink neuancer
* Skrifttypen skal helst være rund i kanterne
* Topbanneret skal kunne bruges på en fri hvid baggrund, dvs. ingen kant rundt om banneret

Ellers frit slag :)

Jeg håber I kan hjælpe mig!

Shoppens navn er www.modeland.dk
og shoppens design bliver det samme som http://www.shopdanmark.com/demoshop/index.php - Vælg derefter i drop down boksen design nr. CRE20005002

Med venlig hilsen
Peter G
Avatar billede laxi Nybegynder
23. februar 2006 - 14:05 #1
Hvad størrelse skal den laves i? Antal pixels højde x bredde?
Avatar billede xxx222 Nybegynder
23. februar 2006 - 17:10 #2
Min forglemmelse, sorry

Banneret skal være følgende: 480X80
Avatar billede helle100 Nybegynder
23. februar 2006 - 23:02 #3
Et bud: http://rapidshare.de/files/13979648/Banner-Modeland.jpg.html bare tryk på "Free" så kommer det nederst på næste side.
Avatar billede ruhe Nybegynder
27. februar 2006 - 10:05 #4
Avatar billede xxx222 Nybegynder
27. februar 2006 - 19:29 #5
til Ruhe,

Det var lige hvad jeg søgte!
Hvis du sender et svar i stedet for en kommentar, skal du få de point du inderligt har fortjent! Flot arbejde

Tak for buddet til Helle100 også!
Avatar billede ruhe Nybegynder
27. februar 2006 - 19:32 #6
Hej Peter
Det er jeg glad for at høre. Hvordan vil du gerne have det tilsendt og hvor til??
Avatar billede xxx222 Nybegynder
27. februar 2006 - 21:43 #7
Du må rigtig gerne sende det til mail2gram@gmail.com som en .psd hvis muligt..

Tak :)