Avatar billede heavyhenning Nybegynder
21. februar 2006 - 17:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med mistet netværksforbindelsen

Hej eksperter

Jeg har et generelt problem med alle mine netværksforbindelser, både lan og trådløs.

Jeg mister min forbindelse på min bærbare computer med jævne mellemrum selvom jeg sidder med netværkskabel i, og dem der sidder på samme switch ikke mister deres.
Dette sker mange gange iløbet af en dag.
Det samme gælder for min trådløse forbindelse, men der kan det selvfølgelig skyldes andre detaljer.

Men hver gang jeg mister forbindelsen popper der et "dos"-vindue frem, som viser hvilke forbindelser der er afbrudt, og som så forsvinder igen, når der er oprettet forbindelse.

Hvordan kan jeg gøre noget ved det problem??

P.S. Jeg har prøvet at installere min driver igen. Men jeg vil helst undgå at formatere computeren.
Avatar billede levithan Nybegynder
21. februar 2006 - 18:05 #1
hvordan er styrken / forbindelsen hen mod den trådløse boks
Avatar billede heavyhenning Nybegynder
21. februar 2006 - 19:22 #2
Det er ikk så meget den trådløse forbindelse der er irriterende, det er mest at den også forsvinder jævnligt, også når der sidder kabel i. Men signalstyrken i for det trådløse net er som regel høj, eller godt.
Avatar billede levithan Nybegynder
21. februar 2006 - 20:30 #3
har du testet om dit lan kabel evt er istykker eller knækket lidt. prøv med andet nyt kabel du ved virker
Avatar billede levithan Nybegynder
21. februar 2006 - 20:31 #4
prøv evt at disable dit trådløse netkort eller forbindelse til denne og se hvordan lan forbindelsen klare sig når den er alene.
Avatar billede heavyhenning Nybegynder
22. februar 2006 - 08:35 #5
ok.. nu prøver jeg at køre med det "sidste" idag. Mht. det "første", så hjælper det nok ikke, når den gør det er samme problem, både når jeg er på trådløs og på lan.
Avatar billede heavyhenning Nybegynder
23. februar 2006 - 09:12 #6
Dette hjalp desværre heller ikk??:-(
Avatar billede heavyhenning Nybegynder
21. november 2006 - 18:18 #7
slut