Avatar billede jamalsky Nybegynder
20. februar 2006 - 16:57 Der er 4 kommentarer

min skærm er sort

når jeg tænder for min pc få jeg sort skærm,jeg kan ikke se nogle minst pc kører .
Avatar billede istebjerg Nybegynder
20. februar 2006 - 17:54 #1
Det lyder som om din skærm er gået sig en tur.. Men chek lige ledningerne sidder som de skal.
Hvis du har en anden skærm du kan sætte til din PC, så prøv det.. Er der stadig sort skærm er det dit skærmkort der er futtet af...
NB. Husk at lukke dine gamle tråde..(accepter et svar eller smid et svar selv og accepter det)
/Istebjerg
Avatar billede jamalsky Nybegynder
20. februar 2006 - 18:19 #2
jeg vil giv dig ret i, at min skærmkort er futtet af , fordi jeg har prøvet en anden pc og der var ikke nogle problemer at min skærm kører .
Avatar billede istebjerg Nybegynder
20. februar 2006 - 18:40 #3
Okay, jamen så skal du jo ud og finde dig et nyt skærmkort... Så skulle det gerne virke igen..
/Istebjerg
Avatar billede kimand Nybegynder
21. februar 2006 - 11:34 #4
Har selv haft samme problem engang, og der var det bundkortet og ikke skærmkortet, som jeg selv først havde antaget. Det blev en dyr omgang.
Så det jeg vil råde til inden du løber ud og køber nyt skræmkort, er at få det gamle tjekket først.