Avatar billede nizo Nybegynder
19. februar 2006 - 15:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

brænd til CD

Hej,

Jeg er igang med at hente FreeBSD i386 6.0
Men der er 3 ISO filer og jeg bliver lige pludselig i tvivl, naar jeg skal brænde det ned paa en cd, skal jeg saa brænde 3 CD'er?

de filer der hører med er:
6.0-RELEASE-i386-bootonly.iso <--- Det er den jeg i tvivl om..
6.0-RELEASE-i386-disc1.iso
6.0-RELEASE-i386-disc2.iso

Paa forhaand, tak.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
19. februar 2006 - 15:36 #1
ved det ikke, mne gætter på at bootonly er til installation over internet/netværk
prøv bare med disk 1+2 og boot på 1erern. hvis det ikke kanlade sig gøre brænder du de sidste MD fra det bootonly iso på en disk og booter fra den. der kan vist ikke gå noget galt
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
19. februar 2006 - 15:37 #2
... du de sidste MB fra det bootonly iso
skulle det være
Avatar billede nizo Nybegynder
19. februar 2006 - 16:29 #3
har lige fundet ud af at jeg ikke kan bruge FreeBSD til noget lige nu.. Smid et svar, dit svar kan komme mig til gode senere :)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
19. februar 2006 - 16:42 #4
ok, gerne da