Avatar billede knutbl Nybegynder
19. februar 2006 - 13:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Quicktime uninstall fjernet lyden på hele computeren!

Jeg hadde problemer med hakkete lyd ved avspilling av Quicktime videoer, og bestemte meg for å avinstallere QT for så å installere en ny versjon. Etter avinstalleringen kommer det ikke lyd fra noen programmer!
Dette har skjedd en gang før, og da fikk jeg lyden tilbake etter å ha kjørt systemgjenoppretting i windows XP. Denne gangen virket ikke det heller. Jeg får ingen feilmeldinger, men lyden er bare helt borte. Ved oppstart hører jeg et klikk i høyttalerne.

Er det noen som har en ide om hva som kan være feil?

Knut B.
Avatar billede boxer Nybegynder
19. februar 2006 - 13:50 #1
Start med at gå til enhedshåndtering, højreklik på dit lydkort og vælg Fjern. Derefter genstarter du og ser om det hjælper.

Du skal muligvis opdatere driveren til lydkortet.
Avatar billede knutbl Nybegynder
28. marts 2006 - 08:37 #2
Sorry for sent svar. Dette virket ikke. Har oppdatert drivere, - ingen resultat. Har fjernet drivere og satt inn de opprinnelige, - ingen resultat.
Avatar billede knutbl Nybegynder
02. juli 2006 - 07:17 #3
Fant svaret selv.