Avatar billede diboluz Nybegynder
16. februar 2006 - 21:15 Der er 1 løsning

Freelance programmør søges - stor opgave

Hej på eksperten

Jeg søger en freelance programmør (evt. et team af 2 der kender hinanden).

Historien er som følgende:

Jeg har en del af det "program" jeg skal bruge, men det firma der var hyret til det kunne ikke magte at klare opgaven alligevel.

Det drejer sig om et Multi-Level-Marketing system, som er bygget op som en komponent til CMS systemet Joomla. Så du skal have lidt kvalifikationer inden for Mambo/Joomla.

Der mangler nogle funktioner i systemet, og systemet regner desværre også forkert - men "grundstenen" er lagt.

Det vil være en fordel hvis du bor omkring Aalborg, men er selvfølgelig ikke et krav.

Tiden til du har til det er ca 14 dage.

Betaling aftales efter du har gennemgået systemet med mig, og vi har konstateret hvad der mangler og hvad der skal rettes. Og nej, der er ikke kun tale om et 1000 kroners projekt.

Det vil ydermere være en fordel hvis du kan administrere en linux root server, hvis der er brug for ændringer osv.

I stedet for jeg lister alle funktioner osv op her, er det nemmere du kontakter mig - men som grundting er det selvfølgelig som tidligere nævnt et MLM system, og skal have/har dertilhørende funktioner.

Har dette fanget din interesse, så kontakt mig hurtigst muligt på henke (a) developed.dk

Arbejdet forgår som freelance, og er du manden der klarer jobbet, så har jeg mange flere projekter til dig i fremtiden.
Avatar billede diboluz Nybegynder
07. marts 2006 - 06:33 #1
Hey med jer,
vil lige sige tak til alle dem der skrev mails, mener også jeg har svaret tilbage til jer alle, men beklager hvis der er smuttet nogen i svinget, da jeg har modtaget en del mails :)

Vil lige sige at jeg har fundet en lokal programmør her i aalborg, men tillader mig at gemme jeres mailadresser hvis nu sammenarbejdet ikke skulle gå som forventet, og jeg igen står og mangler en til samme projekt.

Jeg vil IKKE bare kontakte jer uden videre mht andre projekter, men vil, hvis jeg ellers får brug for det, smide et indlæg her på eksperten igen.