Avatar billede mikie Nybegynder
16. februar 2006 - 21:07 Der er 3 kommentarer

Navne på HD

Jeg har lidt problemer med de to Hd der er på knægtens PC det ene er det gamle C-drev og det andet hedder F. Prtoblemet er, at jeg nu står med to XP inst. og egentlig vil have C-drevet slettet og F omdøbt til C og det gamle C til F.

Alt dette fordi det nye F-drev er en 120 GB SATA disk og noget hurtigere end det gamle 40GB IDE. Det er også som om systemet står og hænger lidt med de to inst. på samme tid.

pls Help
Avatar billede mikie Nybegynder
16. februar 2006 - 21:34 #1
En lille tilføjels:
I admin modulet står F til (Boot) og C til system og når jeg forsøger at ændre drev bogstaver, får jeg at vide at man ikke kan ændre disse i system-drev.

Jeg sitter lidt fast.

mvh
Mikie
Avatar billede haverslev Novice
16. februar 2006 - 21:37 #2
Der er bare et stort problem, du kan ikke ændre drevbogstav på det installeret/bootbare styresystem.
http://support.microsoft.com/kb/307844/da
http://www.petri.co.il/change_a_drive_letter_in_windows_xp.htm
Avatar billede haverslev Novice
22. april 2006 - 08:38 #3
OK ?