Avatar billede jonasmr Nybegynder
30. april 2001 - 11:44 Der er 8 kommentarer

CDO - task adgang

Er det muligt ved hjælp af CDO at komme ind i en persons tasks (opgaver) på exchange-serveren, og oprette/ændre i disse?

Der er 200 point til den der kan give mig et svar på bare om dette kan lade sig gøre.
(jeg skal have et link til en pålidelig kilde, det er ikke nok bare at sige ja/nej )

De Sidste 1300 points går til den som viser mig et stykke kode eksempel som klarer problemet( både oprettelse og redigering af opgave )....

hvis den sidste bliver løst først, følger det selvfølgelig at opgaveløseren får alle 1500 points
Avatar billede slash Nybegynder
30. april 2001 - 11:46 #1
Hvid du tager et kig på http://www.cdolive.com så får du svar på alle sine ?! Man kan alt det du beder om!
Avatar billede jonasmr Nybegynder
30. april 2001 - 11:59 #2
er der basis for at du kunne komme med nogle link til hvor på sitet det står?

jeg har før været inde på det site og farer altid vild
Avatar billede slash Nybegynder
30. april 2001 - 12:03 #3
er det noget i dur med dette du tænker på http://www.cdolive.com/customerinfo.htm
Avatar billede jonasmr Nybegynder
30. april 2001 - 12:08 #4
på den her side står der at de ikke supporter outlook task access..
men er det det samme som at gå ind i tasksne fra exchange?

http://www.cdolive.com/cdo2.htm
Avatar billede jonasmr Nybegynder
30. april 2001 - 12:09 #5
det link du kom med var contacts, det er tasks jeg skal have adgang til
Avatar billede slash Nybegynder
30. april 2001 - 12:33 #6
pøv at søge i din outlook hjælp... hvis du har en sådan! Der står objekthirakiet m.m beskrevet! Har pt. ej tid.... vender tilbage i aften!
Avatar billede jonasmr Nybegynder
30. april 2001 - 12:49 #7
Avatar billede tpiil Nybegynder
08. juli 2001 - 01:42 #8
luk?