Avatar billede aalborg79 Nybegynder
30. april 2001 - 11:13 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

print side ud

nogen som kender en kommando til det ?
Avatar billede kanding Nybegynder
30. april 2001 - 12:07 #1
Der er en print kommando i lingo, men den er ikke særlig god. Du skal bruge en xtra der hedder \"print o matic\". Den følger med director i en lite udgave. Prøv at checkke din xtra folder eller manual omkring det
Avatar billede lingoman Nybegynder
01. maj 2001 - 11:06 #2
Vil du printe frames eller cast fra Director programmet kan dette hurtigt gøres via: Files>>Print.

Skal printfunktionen være tilgænglig fra en projector er \"PrintOMatic\", som kandig nævner, det professionelle valg. Det er Script baseret og kræver gennemlæsning af medfølgende dokumentation.
Full trial version kan hentes på http://www.macromedia.com/software/xtras/director/

Hvis du kan give mere konkret info om hvad det er du skal printe hjælper jeg gerne med scriptet.

mvh Geo
Avatar billede aalborg79 Nybegynder
01. maj 2001 - 12:07 #3
Har droppet det....thx anyway