Avatar billede hansgeist Nybegynder
14. februar 2006 - 16:32 Der er 3 kommentarer

Hvordan gør jeg min Flash knap "accessible"

Hej Jeg har fundet en flash musikafspiller i form af en lille knap. Den er meget sød synes jeg,  men min blinde chef kan ikke bruge den med sin skærmlæser. Du kan se et eksempel her:

http://vadumdahl.dk

Flash skriver at knapper kan gøres Accessible, men jeg forstår ikke et kuk af det. Vil du hjælpe mig med at gøre denne knap læsbar? Du kan hente den originale flash fil her:

http://prdownloads.sourceforge.net/musicplayer/button_player-0.1.zip?download

Mange hilsner
hansgeist
Avatar billede webt Nybegynder
17. februar 2006 - 19:19 #1
Avatar billede hansgeist Nybegynder
20. februar 2006 - 11:46 #2
Tak for din kommentar Martin

Ja. Jeg har lædt det og har svært ved at omsætte det i praksis. Jeg fatter det faktisk ikke.

mvh. hansgeist
Avatar billede webt Nybegynder
20. februar 2006 - 13:32 #3
Må ærligt indrømme jeg ikke har læst den selv så kan ikke være til meget hjælp, desværre

Mvh
Martin