Avatar billede coolmike Nybegynder
14. februar 2006 - 13:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åbner worddokument i læselayout

Når jeg åbner et worddokument fra Outlook 2003 åbner det altid i læse layout. Det er i mit tilfælde en rigtig dårlig løsning og det er irriternde at skulle rette den hver gang.

Gemmer man dokumentet ned på disken åbner det helt normalt udskriftslayout som det skal.

Findes der en indstilling i Outlook eller er det i Word den er "gal"

Coolmike
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
14. februar 2006 - 13:21 #1
Hvis det er Word, så kan man ændre det således:

Vælg menuen "Funktioner" i Word, vælg Indstillinger, vælg fanebladet "Generelt" og fjern det lille flueben i feltet "Tillad start i læselayout".
Avatar billede coolmike Nybegynder
15. februar 2006 - 08:30 #2
OK den burde jeg vist ha´ kunnet fundet selv……men så er det jo fantastisk der er så mange eksperter der gider gøre sig ulejligheden for mig :-)

Tak for hjælpen